naruto

just naruto!

naruto

just naruto!

معرفی

برین ادامه ی مطلب که می خوام انیمه ی ناروتو و 4 شخسیت اصلی تو سری اول رو معرفی کنم! 

 ناروتو اوزوماکی

شخصیت اصلی انیمه هست 

آرزوش اینه که بتونه هوکاگه(قوی ترین نینحا در دهکدش و رهبر دهکده) بشه

غذای مورد علاقش رامنه( فکر کنم تنها چیزی که میخوره همینه!!!!)

عاشق هارونو ساکورا هست!

ساسکه اوچیها رو رقیب خودش می دونه

ناروتو یه شخصیت خیلی پر انرژی و با مزه هست. همیشه خنگ بازی در میاره و می خنده 


ساسکه اوچیها

یکی از شخصیت های اصلی انیمه هست

بهترین شاگرد مدرسه هست

تقریبا همه ی دخترا عاشقشن :|

اون هم که کلا به هیچ کدوم محل نمیده!

اون یه جورایی جدیه و زیاد حرف نمی زنه و خودش رو از هم تیمیهاش ساکورا و ناروتو بالا تر میدونه

اما این فکرش کم کم عوض میشه طوری که ناروتو رو بهترین دوستش میدونه با این که میشه با هم کل کل دارن!


هارونو ساکورا

یکی از شخصیت های اصلی انیمه هست

مثل بقیه دخترا عاشق ساسکه هست:|

تا یه مدتی ناروتو رو مسخره می کرد

یه جورایی شبیه امی رز از انیمه ی سونیم ایکس هست! 

اون یه شخصیت شاد و سرزنده هست و چون زیاد ازش خوشم نمیاد دیگه نمی دونم چی بگم:|

کاکاشی هاتاکه

استاد ناروتو ساسکه و ساکورا هست و همین طور یکی از شخصیت های اصلی

اولای انیمه مثل یه آدم سرد و بی احساس نشون داده می شد ولی بعد وفاداریش به دوستا و شاگرداش ثابت شد

همیشه دیر می کنه و همیشه بهونه های الکی میاره!

تنها شخصی هست که از خاندان اوچیها نیست و شارینگان( یه نوع توانایی چشمی ) داره




خوب فعلا همینا بسه اگه نظر بزارین در باره ی همین شخصیتا و شخصیتای دیگه هم می زارم!

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 13:07

هه هه منم از ساکورا متنفرم ولی از ساسکه و ناروتو خوشم میاد.

نگین سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 21:47 http://soogooli.blogfa.com

سلام
وب نازی داری
فقط قالبش سادس
بای همه چی 200000000

nakama یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 19:55

kheyli khobe,,,bebakhshid...faghat man az khod naruto badam myad,,,faghat goftam va vebet ham kheyli bahale...age mykhay nazar bedam bayad byay to veb maham nazar bedy!!man az uchiha-akatsoki hastam va asheghe akatsoki hastam bekhosos deidara!

bashe hatman miam o nazar midam

سولی جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 23:03 http://www.sasuke-gaara.blogfa.com

منم با کسایی که دیدارا یا اکاتسوکی را دوست ندارم هییییییییییییییییییییچ مشکلی ندارم راستی تو از ساکورا بدت میاد؟؟؟؟

are tu seri aval azash badam maid
vali tu shippuden na

سولی جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 18:13 http://www.sasuke-gaara.blogfa.com

خییییییلی باحال بود
اها اینم بگم من یکی از ساسکه اصلا خوشم نمی اید امیدوارم ناراحت نشی اما من نمی تونم ساسکه رو دوست داشته باشم راستی درمورد اکاتسوکی کی میزارین (هر چند خودم همه چیز رو در موردش میدونم)
به هر حال من منتظر پست بعدیم بایییییییییییییییییییییی

من ساسکه رو دوست دارم ولی اصلا با کسایی که دوسش ندارن مشکلی ندارم!!!
در مورد آکاتسوکی هم بعد از این که شخصیت های معمولی رو معرفی کردم میزارم!

یکی توی گیزمو جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:58

چون زحمت کشیدی نظر میدم

mersi :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.